پیام دکتر طاهر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام به مناسبت روز جهانی قدس

خانه خبرها

همزمان با فرا رسيدن روز جهاني قدس، دکتر طاهر علي‌محمدي رئيس دانشگاه ايلام با صدور  پيامي مردم شريف استان ايلام و جامعه دانشگاهي را به شرکت در اين راهپيمايي فراخواند.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه ايلام، متن پيام دکتر علي‌محمدي به شرح ذيل است:


                                                                      بسم الله الرحمن الرحيم 

 

   مقام معظم رهبري: "روز قدس يکي از آن جلوه‌ هاي حقيقي اتحاد و انسجام دنياي اسلام است".

    تشکيل رژيم غاصب و سرطاني اشغالگر قدس، توطئه‌اي پيچيده، مرموز و حساب شده براي انشقاق در جهان اسلام و پيشبرد اهداف شوم استعماري استکبار و غرب در خاورميانه بوده است، که به آوارگي ملت مظلوم فلسطين انجاميد. در حالي که مستکبران و صهيونيسم جهاني قصد محو آرمان ملت فلسطين را داشتند، حضرت امام خميني (ره) با تدبير راهبردي خود و نامگذاري روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام "روز جهاني قدس"، توطئه مخوف آنان را با شکست مواجه کرد و مسئله فلسطين را در کانون توجه امت اسلامي قرار داد، که ثمره آن تدبير،  شکل‌گيري مقاومت اسلامي، شکست‌هاي متعدد رژيم صهيونيستي و حمايت مسلمان، آزاديخواهان و مستضعفان عالم از ملت فلسطين است، که امروز بيش از هر زمان ديگري اشغالگران را در حالت ضعف و انزوا قرار داده است.
بي شک، با استقامت مردم مظلوم فلسطين، مجاهدت رزمندگان مقاومت و حمايت هميشگي امت اسلامي، در آينده‌اي نزديک شاهد آزادي سرزمين فلسطين و پايان درد و رنج اين ملت خواهيم بود. اختلافات دروني رژيم اشغالگر قدس و تحولات منطقه‌اي نشانه‌ تحقق اين هدف است.
اينجانب اطمينان دارم، که مردم شريف استان ايلام، جامعه فرهيخته دانشگاهي استان و اساتيد، کارکنان و دانشجويان ارجمند دانشگاه ايلام، مثل هميشه با حضور در راهپيمايي روز جمعه 25 فروردين 1402، حمايت خود را از آرمان ملت رنج کشيده و آواره فلسطين اعلام نموده و انزجار  خويش را از صهيونيستم جهاني و اشغالگران غاصب و جنايتکار قدس، فرياد مي‌زنند.


                                                                     

 طاهر علي‌محمدي 
   رئيس دانشگاه ايلام

 


 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها